Thursday, April 14, 2011

Hati Senang Lenang

As-Salam,

14 April 2011@11.42 am@Library Unirazak Bali Campus.

Since I am in UNIRAZAK Library, I can't do much. The other pages kena blocked by the admin such as FB  and other social network. So this is the only thing I can do, which is also good for me. Konon la takdak masa lain nak update blog kan...time nie jugak nak update blog. Hehe. Ok apa..

Actually sebenarnya la kan( haaaa da keluar ayat mengarut dia). Actually, I tengah tunggu kawan-kawan kelas Khidmat Masyarakat untuk pergi Yayasan Darul Salam kat Chow Kit sana. So, I memang kena dtg awal because takdak sapa nak hantaq kat train KTM yang paling lembap sedunia tu. Lepak la library, the only place yang selamat dari gangguan sapa-sapa pon(ada ke orang nak kacau?)..hahahaha. Ada la, that's why I said I lari. But nevermind, I got story to story. These few days, someone yang dulu agak rapat with me but dia da ada GF now seems to call and text me back. Pelik kan? Memang pelik. Mcam nie la kawan kan, bila tak suka buang2 camtu je, bila suka nak kawan balik dia cari la. Eh ingat I nie apa? Huh? Sampah kitar semula? Hello....tolong skit eh.Tolong la jangan main-mainkan perasaan orang. Kejap nak pastu tak nak. Ish. Nak tak nak nak tak nak nak tak nak..ok I should stop. Annoys much kan? 


And malam nie, I got date. I don't know jadi or not la kan. Kalau jadi pon bagus, kalau tak jadi pon bagus jugak. Haha. No offense, bukan tak suka ada date, tapi ada la a few that have to be considered before keluar date kan. With all my mates married or ready to tie the knot and moving away building a new family, my love life is still far far away to be reach. What's the deal? Live your SINGLE life to the fullest my dear. It's fun, and you have nothing to complain about your BF or Husband(hak nie x baik tau, berdosa wahai isteri derhaka) and spouse.

Last but not least, I am eagerly and can't wait to finish up my final exam in this very final semester. Seriously, I don't wanna go to college again. May is coming soon and I love May. Bye April, we shall meet again next year. Insya-Allah.
That's all. TTYL

No comments:

Post a Comment